^-^

sexig rubrik a jag vet. ja men jag har lite svårt att komma på rubriker.. men jag vet typ aldrig vad jag ska skriva om så då vet jag inte vad jag ska ha för rubrik, jo visst kan jag skriva den efteråt , men om jag skriver den föra har jag den gjord och behöver ite tänka på den sen! ;) men hur som helst så kom jag just ur bastun , det va skönt, men jag är ingen riktig bastubadare å jag fick lite för varmt , haha.
men jao, jag kom ner hit efter jag städat och fixat rent. vi var ju ganska ordentliga så det var inte så mkt som behövde göras. men lite plock i diskmaskin o fixa undan skräp osvosv. men kul som faen har jag haft i helgen iaf! blev ju inte riktigt som planerad men den blev ju lyckad iaf så jag ska inte klaga! vi satt och prata och massa annat, men kul va det som sagt. men nu ska jag väl titta på lite program som jag missat o öva på förhör -.- men bloggar säkert imorn! :D nu kommer också lite bilder på sötisar! 
kärlek till Gola & Liam<3
Frida & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0