:)

nå hejhej! jao, just nu e jag hemma efter en trevlig natt/kväll hos frida med nelly m.f :D vi hade skit kul, typ ;) det va kul att träffa dom igen efter att jag varit borta , inte ens en natt hemma, nej nej, direkt till frida! vi gjorde inte så mkt men det var kul ändå. lite panik fick vi dock under natten ;)
sen idag då så fo jag till ida med fanny och där badade vi bubbelbad! ahh. fy faan va skönt det va. sen tog vi bussen hem o jag åkte till mamma, och ikv blir det väl plugga, film och sova, om jag orkar vill säga. längtar tills imorgon när  jag får träffa alla andra kompisar också, men dom kommer väl inte släppa in mej eftersom jag inte har blivit så brun.. haha.
men nu kommer väl lite bilder från marocko, men ork int sätt in så många men några :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga bilder! TAGGAR INFÖR NÄSTA HELG <3

2011-04-03 @ 20:25:11
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0