förkyld

min dag

vaknade, hade sjuuukt ont i halsen , fick va hemma men jag orkade inte, man har liksom inget att göra då, och ork dessutom inte missa mera i skolan.. ja men jag for iaf till skolan, 1. fysik 2. b-engelska 3. träslöjd 4.träslöjd 5. religion 6. matte   = ooootroligt tråkig dag >< efter skolan fo jag med frida och ida till knallen :) sen kom dom hem till mej en snabbis och sen fo dom hem . när dom fo va jag lite på datorn sen titta jag på film och sen somna jag typ 2-3 timmar :) sköönt. har verkligen sömnbrist nu för tiden . o det suger för jag skulle verkligen behöva min sömn! men jag kan typ inte somna förrens vid 12/1 så att.. sen stiger jag upp vid sju på morgon. sen när jag vakna så gick jag på datorn och chatta lite med fanny , sen kolla på lite bloggar och sen fb och sen blogga :)
sen skulle jag vilja ändra lite på min blogg, med headern och så där , så jag ska söka upp carro nån dag ! :D men men, nu ska jag väl slänga in en bild elr nått, om jag hittar nån bra
ja, det blev en bild. men mitt hår ser för jävligt ut :) men whatever

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg du har ! :DD <3

2011-04-07 @ 21:48:33
URL: http://tessaofc.bloggplatsen.se
Postat av: sisseell

fetttt söt bild finis!:DD

2011-04-10 @ 23:36:56
URL: http://thelifeofsissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0