natten e ung och jag ligger vaken.

cha cha bloggen ;) lol. jamen jag tänkte berätta lite om min dag och lite av morgon dagen :)
ja idag då så var det ju skolan, en plåga att stiga upp efter helgen, helt seriöst, jag hatar det. men vem gör inte liksom? ja men sen i skolan va det ju som vanligt ganska tråk men skolan har ju sina stunder då det faktiskt kan va ganska kul men det beror helt på vad man gör! om man gör någge trist så suger det ofc. men jaja, allt och alla har bra stunder , får vi hoppas. sen i skolan låna jag också en bok om självförsvar! och vem behöver liksom inte en sån!? den kan behövas när som helst! jag dock ska bli värsta ninja så jag måste lära mej självförsvaret! haha. sorry om texten blir lite rörig men whatever :) så när jag ska gå och lägga mej så ska jag läsa lite om självförsvar, det ska bli ganska kul att äntligen kunna försvara sig! HAJA! ;) men iaf, efter skolan så for jag till Gola & Liam och körde då, jag la ju upp en film tidigare! han va lika busig och glad som vanligt, söta Liam!<3 Gola fick va hemma idag :) sen när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, satt mest på fatorn och det är vad kvälln har blivit till! inga bilder i detta inlägg men det kommer nog imorn! :)
på tal om imorgon så ska alla i skolan på nån teater, elr nått liknande, såman missar ganska mkt skol timmar imorn, har typ bar två stycken elr nått om jag minns rätt, missade genomgången med klassen pga. att jag skrev förhör som gick skitdåligt! men jaja. imorn e det också ridlektion som gäller! :D
jag ursäktar igen för mitt roddiga sätt att skriva ikv! blev lite jobbigt. ajaj.
men ha det bra! Godnatt, FTW!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha jag läste "natten e ung och jag ligger naken" xD

2011-05-13 @ 07:24:14
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0