träningsvärk ..

ah, kom just hem från frida , och vi hade kommit dit efter ridlektionen. den gick bra , jag red Snotra och vi balans hoppade, skit kul! man sku typ komma först i trav sen galopp och ha armarna utsträckta och stå upp i lätt sits, gick super (y) ah, sen chill hos frida och tittade på när anton spela CS :D grymt. sen for jag hem och imorgon ska jag till jomala :) ska också bli skit kul! sen typ igår var jag på cirkelträning o det var faktiskt kul och skönt att röra på sig! men träningsvärken efteråt är inte lika skön alla gånger .. men jaja. jag ska nog gå flera gånger (y) ah, sen har jag skit mkt läxor också, fifan. men nu ska jag se om jag kan klämma in en bild.

lite meningslös bild men aa c:

Kommentarer
Postat av: Carro

Manda och jag är ju ofta där, de är ju jätte kul om vi 3 kan va där tsm och sånt! cirkelträning e super najs! och man anstränger ju sig så mke man vill lix :D

2011-04-06 @ 17:40:51
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0