underbarT

guud va jag e nöjd nu! :D idag har nästan hela dagen vart bra :) om man bortser från musiken har allt varit prima! som ridlektionen ! red Gimsteinn! han var super duktig, lydde vad jag tänkte typ , ytters småa hjälper så som jag vill ja det! lugnt men ändå energi, snäll och känslig men så där lagom känlig så som han var idag! helt fantastisk enligt min smak! vi gjorde lite övningar och det gick fint, skänkelvikningen satt på plats och tölten gick fint! ah, alldeles underbarT! :D sen idag har jag inte gjort så mkt, förrutom en helt fantastisk föreställning av UNG UTAN PUNG! rekomenderas starkt! :) man typ skratta hela tiden och man lärde sig något , den handla om ungdomar, sex och internet, eftersom dom gjorde det så sjukt roligt villa man lyssna och uängde med! mkt trevligt! :D men jag sa ju också att jag sku sätta in en bild, så nu ska vi få se vad jag hittar ;)
helt random bild på en ko, men jag har inte fotat på läng så därför fick det bli en lie äldre bild. söt ären if :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0