i finland.

mjoo hej! nu sitter jag här hos morbror o kusin i finland c: har haft en trevlig dag i stan o shoppade! det här fick jag ihop handlat:
- blommig väska
- ljus rosa kort spets tröja
- underkläder
- blommiga tights
- gul kofta
- en mönstrig kjol
- en blommig kjol
- mina älskade schteek solglasögon :DDDDDD
är jätte nöjd , och jo jag vet , det är sommar kläder, men vadådå?
har också ätit en god middag och nu är det full fart av småkusiner som springer om kring och kusin Linnéa sover c:
nu blir det väl att chilla på datorn o sen ja.. jag  vet int <:  bilder kommer sen på mina kläder!
hare gött! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Saaknar dej! stan ngn dag nästa vecka? ;)

2011-02-24 @ 21:50:58
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0