tjaa

hemma nu efter att varit o ridit Gola och Grållan <: det va kul att rida Grållan och nu ska frida och jag börja rida henne (: ridturen var kul och Grållan var jätte kul o Gola var också jätte duktig! det gick bra att rida ända tills jag skulle rida Gola o jag föll av i ett hopp/bock/bakut språng xD  men fallet var inte lika kul.. jag landade på svans kotan och fick otroligt ont i ryggen )))): har fortfarande ont i den o de tar ont när jag rör på mej :/ menmen.. jag hoppas på att det är en muskelsträckning så att det inte är någge värre så det går över snabbt så att jag kan rida imorgon och på tisdag .. imorgon får jag väl se om jag rider , för om jag har ont vill jag vila den tills på tisdag då ridlektionerna börjar! men får se lite hur det blir..
sen när jag kom hem åt jag lite o såg på TV. sen så baka fanny och jag fem minuterskola! mums! :DD  o nu sitter man bara vid fannys data (har inte orkat sätta på min).  blir väl att chilla hemma ikv sen ..
men ajja, hejråå!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nämen stackars barn! D:

2011-02-06 @ 17:12:55
URL: http://ceeww.blogg.se/
Postat av: frriiday

hoppas ryggen blir bättre! inte kul me svanskotan "/

2011-02-06 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0