vill ha/kunna..

okej, nu kommer lite saker som jag vill ha elr som jag skulle vilja kunna.

1. åka skateboard
2. åka snowboard
3. beställa byxor
4. nya yllesockor
5. godis
6. rita snyggt
7. färga om håret
finns säkert mer men ja.
ÅHHHHH.  nu måste jag bestämma mej om jag ska me till Marocko -.- o jag har värsta beslutsångest varje gång jag ska välja mellan nånting. ex. när jag skulle välja profil till GHS, när jag skulle välja mellan innebandy och pyssel på innebandy/pysseldan, när jag skulle välja tre bok grejer till den där kvällen i ghs osv osv... men jaa.. har till kl. 9 ikv att bestämma mej .. de här e orsakerna till vrf/ vrf int jag vill fara:
varför:
1. varmt
2. sol
3. shopping (kanske inte bästa stället men iaf)
4. chill
varför inte:
1. tråkigt
2. inga kompisar
3. missar mycket i skolan o orkar inte ta igen det, är redan så seg.
4. har inget att göra förutom simma o sola
5. jag delar rum med didde, o han står jag inte ut med -.-

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag förstår din beslutsångest - här är en till med samma problem oavsett om man så bara ska välja mellan te eller kaffe typ.

Men marocko låter väl mysigt! Säkert intressant!

2011-02-02 @ 18:12:45
URL: http://ninnih.blogspot.com
Postat av: Carro

jääävla lyllo!! men far till värmen du! ;)

2011-02-02 @ 18:39:04
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0