-

asså, nu måste jag skärpa mej, jag ska börja va aktivare på bloggen o prata med carro om headern! måste få nån ordning..

igår kväll var det slirigt med ida :D vi fixade med fridas present o vi e oerhört stolta och jätte nöjda med vårt arberte som tog hela kvällen att göra o: före det så var vi i stan med roliga människor :)

FRIDA, DU KOMMER ÄLSKA VÅR PRESENT! puss!

nu sitter jag annars hemma o har dammsugit hela huset utom mitt rum ^^ jag är ensam o jag ska väl just paketera in de sista på fridas present :P har också lyssnat lite på musik.. men jaja 
söt bild på fina Jotte!

Kommentarer
Postat av: frriiday

höhö, kan ju inte annat än o älska den! ;D

2011-01-23 @ 13:12:45
Postat av: Mamma

Vad duktig du är som dammsugit hela huset!

2011-01-25 @ 16:19:03
Postat av: Allis

Det var inte mamma som skrivit inlägget ovan, det var jag

2011-01-25 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0