^^

men nå nu så! nu e jag på bloggen igen, o jag har sagt flera gånger at jag ska bli aktivare men det blir liksom aldrig av! men bara jag får bloggen fixad o sådär så ska jag verkligen försöka va inne oftare! men med mitt minne så får jag försöka komma ihåg det.
men idag har jag hursomhelst varit först i skolan, en plåga att stiga upp imorse -.- sen till gola o liam! o gola va för en gångs skull lugn och gick fint hela vägen. jag red inte, jag bara ledde liam. inget rid humör, men liam humör :D vill jätte gärna arbeta mera me honom, från marken c: sen hem o äta hamburgare från knallen , nom nom! o sen kom ida hit o vi chillade hela kvällen o sen basta!
nu har jag inget mera att skriva så byebye! 
bara för att ida va här ikv , fick de bli en vacker bild på oss två! <: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0