fanny o jag i mitt rum

Hoj, nu e fanny i mitt rum :D tv:n hacka så satan så fanny sa till min pappa :

- jag stänger av min tv om jag får gå till annas rum.

   o då fick hon komma hit :D:D vi brukar inte få va med varandra efter tio ( ? ) jag vet inte varför men det är ju jätte snällt. men iaf.
 imorgon blire o fara till pulkabacke (: det får bli gärmundö nån annan dag nästa vecka o då hoppas jag på att ida ska komma med mej så vi kan skida :D <3

just nu sitter fanny och jag o nördar mario spel som e en tjock box som man sätter in spel i , det kommer från 1995 x) (Y) vi tror att vi e på sista världen o: mycket intressant fakta om jag får säga det själv.  
 
gonatt (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0