hoj!

nu var det ett tag sen igen .. men jag ska FÖRSÖKA bli lite aktiv iaf <: men jaja...
ikv har man varit med frida o sett en dagis film c: alla jätte söta o underbart gulliga! jag är kär i filmen. sen har man blivit beroende av en låt .. mister cool - snook. :D hääärrligt.
frida o jag va också till skolan där det var fotbollsträning o vi träffade tim o anton ;D vi va på en snöhög o ja..
sen hittade man en väldigt fin låttext på youtube också.. elr ja..
Å ett, å två
Kom igen jucka med rumpan
Å tre, å fyr
Känner ni pulsen pumpa
Å fem, å sex
Sexy, sexy, sexy
Å sju, å ått
Rör din kropp.
vacker, måste jag säga.
men nu ska man väl läsa igenom historian en gång till sen blire sängen c:
natti!
http://www.youtube.com/watch?v=W_eepOSos88 <-- mister cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0