eric saade <3

hejhej, skiit länge sen jag skrev men nu fick jag ett sug o ska sätta igång igen så ofta jag orkar :) aa , men idag ha det inte hänt någge mycket, typ skolan som sög o ja. men annars va det väl kul hos hästarna :) lärde "hov" till dom ;p
sen har jag också ett nytt beroende , eftersom att jag inte skrivit på länge så ha det ju hänt lite ;) men jag är typ kär elr ja haha, nämen eric saade e underbar o jag e beronde av hans musik :D <3 men jag vet inte hur mitt beroende håller men jag hoppas det håller ett tag! :) för jag har inget emot att ha han som bakgrundsbild i mobilen o lyssnar bara på han nu, ja det e lite k.bry ;) men ja, haha. men nu kmr väl lite bilder på snyggingen! :D
från melodifestivalen :)
<3
<3
<3
bildena ha jag tagit själv ;p sorry för att dom e lite mörka men har inget bra redigerings program..
men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0